czwartek, 12 kwietnia 2012

zawstydzone (?) Mojry






Drażnię się z bogami i ze sobą samą, to wychylając się, to cofając i znów wychylając nad przepaścią. (...) Sama przetnę nić, do której przecinania uzurpują sobie wyłącznie prawo boskie prządki, utkam na nowo własne przeznaczenie, jak druga Penelopa. (Erica Jong)

jak widzicie znowu kolejny layout... chyba wpadłam po uszy ;) 
pracę przygotowałam na stryszkowe wyzwanie - jest guzik i jest tasiemka.
oprócz tego sporo skrawków różnych papierów, holtzowska taśma, gesso, kawa, distress vintage photo, kawałek koronki, trochę zegarkowego żelastwa, a na koniec maszynowe przeszycia.

pozdrawiam ciepło wszystkich TUzaglądaczy
i dziękuję tym, którym chce się zostawić chociażby te kilka słów :*
niesamowicie mobilizują! 

27 komentarzy:

  1. Fantastyczne LO! Jak Ty pięknie umiesz plamić...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!! Zazdroszczę natchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów Twoja praca przyciąga uwagę i wciąga i prosi, by się w nią wpatrzeć i zagłębić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! :) I do tego części zegarkowe - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie się rozkręciłaś w layoutach!!...kolejna niesamowita oprawa tego zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca, bardzo intrygująca!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Piękny!!!! Fantastyczne chlapania! To też herbata? ;-)
    Buziaki zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły scrap! Oglądam i oglądam...

    OdpowiedzUsuń
  9. O bosz.... Masz niesamowitą wenę! Czekam na więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wow świetne lo a dodatki to niezwykła uczta dla oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu przepiękne... Praca, co tam... dzieło ma fantastyczny klimat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Klimatyczne na maksa. Super te napisowe ścinki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Superowo, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Kleksy pierwsza klasa:) Zdjęcie nie oddaje całego uroku tej cudownej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki dziewczyny :*
    nie zdziwcie się jak zasypię Was jeszcze większą ilością layoutów ;) mam nadzieję tylko, że wena mi nigdzie nie czmychnie :)
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna całość! te taśmy, skrawki papierów, kleksy... i jeszcze zasłonięte twarze... super jest!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co ja mogę powiedzieć.... tu jest wszystko co kocham! Niesamowicie mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. REWELACJA! GENIALNA kompozycja! Cudne detale! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrze , patrze i napatrzec sie nie moge !!! Niezwylkly jest !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity. Każdy szczegół przemyślany. Dla mnie to czarna magia. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała praca, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie, możesz wpaść po czubki Twoich kolorowych skrzydeł;) Jestem fanką Twoich layoutów, dajesz Kobieto!!!;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!