piątek, 16 września 2016

throwback day with Prima

Witajcie. Dzisiaj mam dla was zdecydowanie coś innego. Tym razem użyłam tylko jedno medium -  3D Matte Gel, które pomogło mi skleić wszystkie elementy w całość. Skąd taka decyzja? 
Chciałam pokazać Wam jak cudowne są papiery z serii Almanac. Już kiedyś wspominałam, że to jedna z moich ulubionych kolekcji. Pojawiła się ponad 4 lata temu i aż trudno mi w to uwierzyć, ale wciąż jestem szczęśliwą posiadaczką kilkunastu pięknych okazów.  Tym razem wykorzystałam je jako bazę pod moją warstwową pracę. Wykorzystałam również sporo starszych dodatków od Finnabair. 
Hello everyone. Today I have something different for you. This time I used only one medium – 3D Matte Gel which helped me to stick all elements in one part. Why decision like that? 
I just wanted to show you how amazing Almanac collection is. I have already mentioned that is one of my favourite collection. It appeared 4 years ago and it is hard to believe but I am still the owner of these beautiful papers. This time I used them as a base my layered work. I used lots of older goodies from Finnabair too.


Zawsze staram się wykorzystać  każdy najmniejszy kawałek papieru, zwykły ścinek, który często ląduje u innych w koszu. Najlepiej to widać na okładce miniaturowego  notesu, który zrobiłam specjalnie na te okazję.
I always try to use each, even the smallest piece of paper, a normal snip, which usually goes to the rubbish bin. You can see it the best on the cover of miniature book which I did especially for this occasion. 

 


A Wy jakie kolekcje macie pochowane po szufladach? 
What about you? What collections are hide in your drawers?

Więcej inspiracji znajdziecie na blogu Primy.
More inspirations you can find on Prima blog

Prima - Mechanicals - Plated Labels 961121, Prima - Ephemera - Vintage Collectibles 962890, Prima- Mechanicals - Star Brads 961169, Prima - Mechanicals - Clocks 961084, Prima - Art Basics - 3D Matte Gel 961398, Almanac - Wordsmith 844165

4 komentarze:

  1. Mini notesik powala na kolana, a cała praca cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Przyznaję, że u mnie często skrawki lądują w koszu... Natomiast bardzo doceniam ładną czystą kompozycję i te wszystkie małe szczególiki u Ciebie. Czasem media potrafią przesłonić całość, a tutaj jest tyle ładnych drobiazgów wartych zauważenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!